ParadisulMeu



Schimbare

Am avut timp sa observ, sa meditez..si mi-am dat seama ca ma indepartez de calea pe care m-am nascut sa o urmez. Nu-mi place in ce se transforma oamenii si viata in general. Prea putini au timp sa stea in loc o clipa, sa observe ca acest maraton nu duce spre nimic bun.

Pentru mine este important sa nu mai las timpul sa treaca si am nevoie de o schimbare. Am nevoie de liniste sufleteasca.

Voi incerca sa-mi materializez dorintele in Paradisul Meu, departe de oras in mijlocul naturii.

Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * phlox says:

    ce sa iasa??! ce ti-ai propus, fireste! 😉
    vad ca de munca nu fugi, entuziasm – ai, putere – ai, ca esti tanara, cu toate ca gandesti ca un batran (intelept, adica ;)), un plan de bataie – ai… restul pe parcurs, cu timpul. Iti mai trebuie RABDARE
    Cu drag

    | Răspunde Publicate 6 years, 3 months ago
  2. * Stefana says:

    Buna ziua 🙂
    Sunt curioasa cum gandesti acum, la aproape jumatate de an de cand scriai acele cuvinte.
    Eu am prietene cu gradini mai mari sau mai mici (de la cateva sute de mp pana la 5.000 mp) si ma doare capul de cate complicatii pot fi. Daramite la 2 hectare, initial in paragina. Nu sunt suficiente munca, planul si entuziasmul. Trebuie bani, extraordinar de multi bani pentru inceput. Apoi know-how, experienta indelungata (nu neaparat a ta, cat mai ales a colaboratorilor, neaparat de incredere… rara avis) .
    De catva ani sunt inscrisa pe forumuri de iubitori de plante, asa ca teoretic stiu cam cu ce se poate confrunta un viitor agricultor de succes.

    As avea foarte multe de spus, dar mai bine sa impartasesti tu din experienta reala.

    | Răspunde Publicate 5 years, 10 months ago
    • * ParadisulMeu says:

      Nu am reusit sa fac nimic! Am pierdut doar bani! :)) Citeste ultimul articol si ai sa vezi! 🙂

      | Răspunde Publicate 5 years, 4 months ago


Lasă un răspuns

